vendela-gurksen

Alla inlägg under januari 2012

Av vendela gurkström - 29 januari 2012 19:15

hej!

jag heter Hanna och jag är 13 år!

det är jag som ha rgjort headern på denna bloggen :)

vendela ville att jag skulle gäst blogga!!!!

jag har också en blogg den heter http://denbastabostrom.bloggplatsen.se/, jag delar den med min kompis amanda!!

jag har en häst som heter baron! jag tror att vendela har berättat om honom, me jag kan också göra det ;)

Baron är en brun häst med svart man och svans! han är en jättesnäll häst! jag har ridit honom i ca 6 månader :) 

orkar inte berätta mer om honom ;)

men fortsätt läsa vendelas blogg! så kansk vi ses någon mer gång;)

här kommer lite bilder på mig och baron:

       

hejdå!// Hanna Boström :)  


Av vendela gurkström - 29 januari 2012 18:32

Hellooo!!


Snart ska Hanna gästblogga i min blogg :)

O jag skypar med henne ;)

Jag har ridit Dublin idag.

Han var jätte snäll och pigg.

:)

Inte så mycket mer!
Hej då 

Av vendela gurkström - 27 januari 2012 20:16

HEEEJ!!


Idag har vi tolkat!

Comtesse skötte sig jätte bra!

Av vendela gurkström - 26 januari 2012 19:37

Hejsan!


Idag har det varit en konstig dag.

Det första konstiga är att det har begått ett

form av brott.

Någon har:

Tagit två av mina sudd (Har massor!).

Den ena var en skatebord och den andra var en kanin.

Vi hittade kaninen i min kompis Gretas låda.

Och skateborden ner tryckt i min kompis Filippas pennfack.

Och det stod ''Vendela'' 


på mitt pennfack,och på ett papper inne i mellanrummet.

Vi vet att det var Alicia.

För att hon var inte med på engelskan och satt

i mellanrummet.

Hon har smygit in i vårat klassrum och gjort ALLT.



+ att datorerna som vi har i skolan har

inte funkat som dem skulle...

Så att vi fick ta och starta om alla

och radera allt på dem.

:'(

Men jag har ännu ingen!! HAHAH!

Så jag behövde inte radera något.

:')


Jag har varit hemma hos ida...

Inte så mycket mer,men juste!!!

Ida har kamera på sin dator...

Så passade på att ta söööta bilder på mig:




Foto av: Idas dator.


BYE BYE!

Av vendela gurkström - 25 januari 2012 17:26

Idag ska ni få veta allt om mig :)

(NÄSTAN)


Namn: Vendela

Efternamn: Anonymt

Ålder: 10,5... 11 VÄLDIGT SNART! ;)

Född: 21/6  2001

Om mig:

Söt,bäst göllig.... :)

Haha men det är jag! ;)

Kolla själv:



Filippa i bakrunden! :)



Jag med stora facet! 



HIHI!


P.S Bilderna är ifårn idag,när jag var hemma hos min kompis Greta med Filippa.

Hon har webbkamera!! :))


Men lite ifrån idag! :)


Ja efter skolan var jag hemma hos Greta då. Med filippa! ;)

Lite bilder ifrån igår:



Prinsessan smirra! :) (Smirre)



Suuur kisse som vill ha sin kudde ifred.







Tessie hade inte fattat riktigt hur man äter ur en höautomat...

Så vi fick gå ner ifrån loftet och ta ur höet! ;)

På denna bild är jag på väg upp!



Här är Dublin uppifrån! ;D



Stallgången+Tessie uppifrån! :D


Jajaaa, Men inte så mycket mer

Så hej dååå!


SES!


Hehe!


Av vendela gurkström - 24 januari 2012 14:52

Kunde ju inte blogga igår så,jag bloggar om igår

idag! :)

+Idag med!


IGÅR.


Idag (igår) så har jag ridit Comtesse.

Hon var lugn och fin! :)

 Så vi travade lite.

Då var hon också lugn och fin.

Hon var jätte bra på volten.

Men när jag satte mig ner så blev hon lite spänd.

Jag glömde att ladda mobben (mobilen) så har tyvärr inga bilder.

Annars gick det bra och så! :)

Inget mer! ;)



IDAG!


Ja,idag ska jag rida Tessie.
Och smirre har visat upp sina andra sidor! :)

Smirres BÄSTA sida:
 

Datahackern! :)                                                                                                                                                                                               ''Var tysta jag vill ha matro!''                                                                                                                                                             Hehe inte så mycket mer att säga...                                                                                                    Så hej dååå!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Av vendela gurkström - 23 januari 2012 16:12

Hej!


Greta min kompis tycker att det är för mycket bilder.

Hon vill ha mer text!

Vad tycker ni?

KOMMENTERA!!

DET ÄR MIN BLOGG MITT LIV!!

JAG BESTÄMMER!

Ikväll kommer jag hem sent.

Jag ska till tessie!

Kommer inte hinna blogga på kvällen :(

Ska åka 18.30

Trodde att jag skulle rida halv 4... (GLÖMDE. GROV MISS :p )

Hehe misstog mig lite!

Missade bussen så fick

gå hem i blöta stumpor och skor!

KUUL! :) (INTE)

Här kommer lite mer bilder:


Ifrån igår :)

Inte jag som fotade. Det var mamma. Inte bästa fotograf får jag erkänna!



På väg hem idag! :) Långt hem... -.-



Såg jag när jag gick hem!

(JAG HAR TAGIT ALLA FOTON!)



Inga mer....

:'(

Ska Pizapa lite nu...

Så lägger upp fler bilder sen

Av vendela gurkström - 22 januari 2012 18:45

Idag gick det jätte bra!

Vi skrittade henne. Vi ledde henne i början, så att hon bekantade sig med ridhuset.
Sen fick jag och Ida sitta på och skritta.
Hon gick bra.
Lite nervös,men annars bra!
Vi har också provat en sadel.
SOM PASSADE!! :)
Fösta proven imorgon!

Very good!

Hahah tog storyn ifrån facebook. (IGEN)

Första dagen med henne... :)

Bilder:


Surpuppa!!


 Min snygga tunga!


Glad igen!


SÖTNOS!!


Glad sötnos!


Söta gaston...

SAKNAR DIG!!


NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW!

P.S JAG HAR TAGIT ALLA BILDER!




I hagen!


:)))))



Som ni kanske har sett...

Så står det ''ÄGER'' på en utav hennes

grimmor! :)

Tessie,som har fullt upp att äta!


Det var alla bilder på henne....

Här kommer andra bilder:


Bella. Hon var stallets skönhet.

(NU ÄR TESSIE DET!!)


Smirre som har gosat

ner sig ordentligt.


Nu sover han!



Han är en Bulle!!


Mio



DUBLIN! (SOM VILL HAAAAAAAAA MAT!)



Hennes tillfälliga namnskylt.



Jocke. Mimmi i bakrunden.

Fortfarande.. JAG SOM HAR TAGIT ALLA FOTON!!

Hehe det var alla...


Pizapade foton:



Tessie! :P




Mat troll! :)



(MIMMI I BAKRUNDEN!) IGEN!


*Comtesse*



(Comtesse)



Divan comtesse!



+ E!!

Tomtesse var ju bäst! :)



Massor av bilder ifrån gårdagen!






MATVRAKET TESSIE!



TOO HANNA!



R.I.P VIGGEN!



TESSSSSIE!!! :) :p



Jag säger bara....



:)




Haha jag!


(denna bild har jag inte tagit. Jag tog den ifrån http://www.glitter-graphics.com/graphics/353796)



Disco mustach! :) :DDD


Melvin!!


:'(


COMTESSE!



SMIRRE!



:))


Denna var ju gärna coolast!


Länk till pizap:

http://pizap.com/


Där kan du redigera dina bilder :')

Söta daisy. Exotica i bakrunden.


Katie



Gusse pussen!


Mio i hagen!


Corella!




Hej då! Ses!

Presentation


Hej! Jag heter Vendela. Jag är 10 år och skriver på denna blogg. Jag har en foderhäst som heter Comtesse,hon kallas för Tessie. Och så har jag en katt som heter Smirre. På denna blogg får ni höra bland annat om mina dagar,i skolan Tessie och Smirre. Ni f

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards